hjärtatsblogg

Alla inlägg under januari 2013

Av hjärtats blogg - 14 januari 2013 20:19

Sjuk och ångest. Ligger här ner bäddad sen ett antal timmar och funderar på vad jag vill med relationen som inte är avbruten. Jag vill ha honom men inget annat känns det som det som är runt om i hans liv. Känns knappt att skriva så. Jag antar att jag sviker många men jag ska vara öppen för det är han som Förlora nedlagt blir sårad. Tankarna far. Och allt han säger men jag vägar inte tro på vad han säger. Ja det är sjukt.

Av hjärtats blogg - 1 januari 2013 16:19

 

Av hjärtats blogg - 1 januari 2013 15:47

Så jäkla skönt att dessa helger är slut efter det som hände juldagen... Jag mår riktigt jävla dåligt med ångest och skitt.. jag är inte värd detta jag är mera värdefull och det värsta är att han fam inte tagit konflikten med mig ordentligt. Jag saknar och hatar honom och det är en förbannad jävla smärta jag går igenom, jag har gått igenom sådan smärta tidigare och det vet han varför gör man så man får utsättas det igen ???????????

45 år och ska då bli behandlad med respekt som person  men han är 52 och beteer sig som han äger hela världen.


Jag har tagit ett beslut att jag ska skriva på min blogg varje dag om jag hinner men hellre det än på FB......

Jag måste släppa honom......MÅSTE


Gud ge mig sinnesro..............................

Presentation


Jag som har bloggen heter Eva och är 46 år.
Bloggen handlar om livet som mamma, kvinna och en som är i tillfrisknandet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards