hjärtatsblogg

Direktlänk till inlägg 3 december 2013

Vännen min

Av hjärtats blogg - 3 december 2013 20:07

Just precis exakt nu.. känner jag mig så arg. Så min impulsivitet drar i mig men jag ska ha mitt förstånd och inte göra nåt dumt. 

 

Vännen som jag gillar så mycket blir jag galen förbannad på för jag vill ha svar och vill sedd som en vän...

 

Förlåt mig vännen min för att JAG skrämmer bort dig i min impulsivitet...

 

Men du vill va min vän eller vad vill du med MIG...

 

Själen skriker det gör så förbannat ont..

 

Jag vill inte leva och jag vill inte dö men jag vill ha den kärlek som finns där i den finaste lyckan....

 

Varför ska jag då träffa på denna fina kärlek på fel tid punkt...

 

Förlåt för att jag skrämmer bort dig min vän     

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hjärtats blogg - 24 december 2013 17:54


       Skänker tankar till alla utsatta barn och alla som är ensamma. Jag kanske inte mår och är på topp men jag har det bättre än så många andra i vårt avlånga land..   ...

Av hjärtats blogg - 6 december 2013 16:38

Ska livet kännas så här.. bläää. Jag vill ha ett  liv och jag vill ha en man.. Jag vill känna tacksamhet mm. Jag har ett liv men ingen man...    Varför ska allt bli så förbaskat komplicerat som bara den hela tiden.  ...

Av hjärtats blogg - 2 december 2013 22:26

Jobbigt när det finns känslor till en man som känns bra.. Mitt hjärta skulle vilja skrika ut till alla. Det är han, han som jag tycker om. Men sen var det detta med ömsesidig känsla..Hur och vad gillar han hos mig...Jag vill inte vara ett ego elle...

Av hjärtats blogg - 1 december 2013 09:41

Här suckas det med ångest.. vill inte ha denna ångest. Det är för mycket i mitt tokiga huvud och tankarna bara går tillbaka på vad och hur denna vecka varit med en sådan glädje och lycka som vände sig snabbt i nåt svart destruktivt kaos liknande.  ...

Av hjärtats blogg - 30 november 2013 19:29

                                                                   Jag är så underbart tacksam till mina fina vänner att jag har dem för idag har jag funderat på att ta ett återfall med en snabb död efter 14 års nykter och drogfrihet.          ...

Presentation


Jag som har bloggen heter Eva och är 46 år.
Bloggen handlar om livet som mamma, kvinna och en som är i tillfrisknandet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards