hjärtatsblogg

Alla inlägg under april 2013

Av hjärtats blogg - 22 april 2013 12:19

Ja vem fan är Eva just idag... en helt uppsliten och uppsplittrad 45 års fyra barns mamma med tre barnbarn och en sjuhelvetes massa jävla ångest på en jäkla karl som trycker ned en totalt..

Vet detta är inte värt att må så men han har vetat hur han ska göra och det har han sagt själv.. jag är så ledsen och arg att jag vill hämnas och hämnas men vet att gör jag mitt liv rätt och nåt åt det så drabbar det bara den som kör på och inte tar hand om konsekvenserna..

Riktigt vilsen SUCK

Av hjärtats blogg - 21 april 2013 17:23

Det har gått ett antal dagar sedan jag skrev och ser att när det gäller min jävla relation spökar ännu.... men hoppas och önskar att jag kan kliva ur den NU.. jag har lust att göra saker som jag inte ska göra men jag VILL... det lilla barnet i mig är så förbannat sårad och bara skriker att jag vill ringa min särbos dotter och fråga rakt ut vad HAN har sagt om mig för någonting. Det gör ont och sårande.

Han har varit och hälsat på sin 20 åriga dotter och han lovade att han skulle ringa mig men han ringer inte och jag ringer och han blir störd när jag ringer. Säger man så till den man älskar. Jag skulle vilja fråga henne om vad han sagt men han har redan varnat mig om att hon litar på honom om någon skulle prata illa om hennes pappa...


Jag vet... jag ska släpppa denna förbannade 53 åriga karl. Jag får inte ens ha Facebook för honom ok jag vill ej ha det för jag blir så jäkla beroende av det men jag får inte skriva något alls om honom. Råkade skicka en ny relations fråga och han blev totalt galen.


Fick veta för en vecka sen att jag har borderline och add.. skönt men varit en jäkla resa.


Bye bye



Presentation


Jag som har bloggen heter Eva och är 46 år.
Bloggen handlar om livet som mamma, kvinna och en som är i tillfrisknandet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards