hjärtatsblogg

Direktlänk till inlägg 21 april 2013

Vill inte ha detta LIV

Av hjärtats blogg - 21 april 2013 17:23

Det har gått ett antal dagar sedan jag skrev och ser att när det gäller min jävla relation spökar ännu.... men hoppas och önskar att jag kan kliva ur den NU.. jag har lust att göra saker som jag inte ska göra men jag VILL... det lilla barnet i mig är så förbannat sårad och bara skriker att jag vill ringa min särbos dotter och fråga rakt ut vad HAN har sagt om mig för någonting. Det gör ont och sårande.

Han har varit och hälsat på sin 20 åriga dotter och han lovade att han skulle ringa mig men han ringer inte och jag ringer och han blir störd när jag ringer. Säger man så till den man älskar. Jag skulle vilja fråga henne om vad han sagt men han har redan varnat mig om att hon litar på honom om någon skulle prata illa om hennes pappa...


Jag vet... jag ska släpppa denna förbannade 53 åriga karl. Jag får inte ens ha Facebook för honom ok jag vill ej ha det för jag blir så jäkla beroende av det men jag får inte skriva något alls om honom. Råkade skicka en ny relations fråga och han blev totalt galen.


Fick veta för en vecka sen att jag har borderline och add.. skönt men varit en jäkla resa.


Bye bye



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hjärtats blogg - 24 december 2013 17:54


       Skänker tankar till alla utsatta barn och alla som är ensamma. Jag kanske inte mår och är på topp men jag har det bättre än så många andra i vårt avlånga land..   ...

Av hjärtats blogg - 6 december 2013 16:38

Ska livet kännas så här.. bläää. Jag vill ha ett  liv och jag vill ha en man.. Jag vill känna tacksamhet mm. Jag har ett liv men ingen man...    Varför ska allt bli så förbaskat komplicerat som bara den hela tiden.  ...

Av hjärtats blogg - 3 december 2013 20:07

Just precis exakt nu.. känner jag mig så arg. Så min impulsivitet drar i mig men jag ska ha mitt förstånd och inte göra nåt dumt.    Vännen som jag gillar så mycket blir jag galen förbannad på för jag vill ha svar och vill sedd som en vän...   ...

Av hjärtats blogg - 2 december 2013 22:26

Jobbigt när det finns känslor till en man som känns bra.. Mitt hjärta skulle vilja skrika ut till alla. Det är han, han som jag tycker om. Men sen var det detta med ömsesidig känsla..Hur och vad gillar han hos mig...Jag vill inte vara ett ego elle...

Av hjärtats blogg - 1 december 2013 09:41

Här suckas det med ångest.. vill inte ha denna ångest. Det är för mycket i mitt tokiga huvud och tankarna bara går tillbaka på vad och hur denna vecka varit med en sådan glädje och lycka som vände sig snabbt i nåt svart destruktivt kaos liknande.  ...

Presentation


Jag som har bloggen heter Eva och är 46 år.
Bloggen handlar om livet som mamma, kvinna och en som är i tillfrisknandet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards