hjärtatsblogg

Alla inlägg den 1 december 2012

Av hjärtats blogg - 1 december 2012 15:05

Att leva med en som har ADHD är så jäkla svårt känslomässigt för ibland vet man inte ens vad man gör för fel och man blir sårad och utanför..... Ibland förstår man inte vad som händer utan att man blir utskälld eller ifråga satt på sådana konstiga saker som man inte begriper alls vad som händer. Eller att visa känslor är inte det enklaste, jag kan säga att leva i ensamhet i tvåsamhet och det är det värsta att inte känna sig älskad. Det här är skit tufft och man känner sig så splittrad för man vet aldrig vad som händer.   Ja jag vet inte vad man ska säga. Igår kväll så fick jag en jävla utskällning på grund att jag tror på andliga väsen, och nu så vet han inte om det finns känslor kvar. Det finns konflikt om hans ex som jag skrivit om tidigare. Jag kommer in i ett par liv och jag läser psykologi och sjukdomar med beteenden och jag har sett hur hans ex lindat honom runt fingret med allt samt hennes sjuåriga son. Allt är så sjukt som FAN. Tycker det är så förbannat tråkigt... Ha det gott

Presentation


Jag som har bloggen heter Eva och är 46 år.
Bloggen handlar om livet som mamma, kvinna och en som är i tillfrisknandet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards